beccut

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

why so happy?

Av Rebecca Marakatt - 20 september 2012 19:15

Sitter och snackar skype med Erik som sitter och asgarvar hela tiden, gullig du är..

Har precis fotat med stina som ni kanske såg.. Blev ju inte så seriösa bilder om ni såg det, men jag har hittat nu ett fint träd som jagkan fota mycket bredvid. Ska titta på cdon på ett stativ nu.. Ska köpa det nu nästa vecka när jag får pengarna, bättre att jag slösar på  en sak som kommer till bra användning än att slösa pengar på allt skit.. 

Och just nu så kom mamma in med detta till mig: 


     

inte bästa bilderna, fotade dom bara snabbt..


Idag har jag varit med Chrille och stina. Vi satt och var osociala vid datorerna och sen for stina och hämtade ut sitt bankkort.. Grattis till dig gumman , gör nu inte misstaget jag gjorde ;) 


För alla er som inte vet vad som hände med mitt förra kort här kommer det:


Jag gick på snurran och skulle köpa mjölk osv till mamma, och så skulle jag betala..

JAG GLÖMDE BORT KODEN.. Helt borta var koden..

Och sen for jag och mamma till Ica och skulle se hur mkt pengar jag hade på kortet kvar , och så slog jag min kod osv, och sen bara så tog automaten korten. Men nu har jag fått tillbaka mitt kort osv.. Vi ska bara aktivera det.. Igen.. 


Detta blev ett ganska långt inlägg, men det är för att jag bara har snabb bloggat om man säger så.. 

Har som inte skrivit såhär mkt på åratal.. Men nu blev det så.. 

Men vi hörs, ska skriva med älsklingen på facebook nu, så puss! 


 

Instagram bild.. FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM : RebeccaMarakatt . 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Marakatt - 12 november 2012 16:47

www.beccamarakatt.myshowroom.se

Av Rebecca Marakatt - 11 november 2012 20:51

Ska försöka att upptadera mer nu när bloggen funkar och så ;) ...

Av Rebecca Marakatt - 11 november 2012 20:39


Jag har fan inte kunnat komma in på min blogg på senaste tiden, De stog först att kontot var borttaget men då skrev jag till bloggplatsen så dom fikade till de nu..        ...

Av Rebecca Marakatt - 5 november 2012 20:27


Idag har jag inte gjort så mycket, varit med stina i skolan till ungefär 4 tiden.  Sen gick vi och hämtade brorsan när vi väl tog bussen hem. Stina tänkte fan bitch-klappa busschaffören för att den kom 10 minuter för sent.. hahah. Näe, men har in...

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

statistik

¨

                        

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards