beccut

Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca Marakatt - 22 juni 2012 12:53

Har värkligen inget att säga, men ja. Snart så ska jag upp till fjälls, och ja. Då blir det en blogg paus i en månad. Har ingen täckning där uppe, vette hur jag ska klara mej men jajja..

Och alla Saade fans har varit och se Eric Saade, alla utom jag.. :(

Vill men får inte, nästa vecka spelar han i Norge i Oslo, men jag hinner som inte dit.

För jag sitter ju i Kiruna.. :(

Och jag har sovplats där (kanske) men, åh..

Har fått min tandställining nu.

HATAR DEN !

  


bild i repris.


JORDGUBBSKILLEN !

Ja, igår for jag och pappa och köpte jordgubbar.

ja, jag gick och han satt i bilden. Och Jordgubbs killen flörtade med mig som fan, han ba: Ja, jag ska hämta mer jordgubbar. Har du tid att vänta?

jag ba: jaa? Tror det.

Han: okej, men du kan ju följa med in så slipper du vänta.

Jag: Nä, jag stannar nog hära.

Han: Okej.

och då började han packa såna dära blåa backar,och då var den typ 2m hög, och då bara rullade den iväg och så ramlade alla, och då började han prata med mej osv.. så började han packa upp dom dära backar igen..

efter 5min så kom han ut igen.

Och när han kom ut igen så var det jätte mkt folk dära som skulle köpa jordgubbar, och så gick jag fram dit, men det stod en gubbe före mig och då sa han till den dära gubben : Ursäkta, men den söta lilla tjejen dära har väntat ganska länge på att få jordgubbar, så hon stod faktiskt före dig.

Och jag bara: eh, okej?

Och han bra: ja, vilka vill du ha, och så sa jag ju.

Och han bara: Här har du ;)

och så flörtade han.. åååååh.

Han var ju lite söt men ja.


     



Av Rebecca Marakatt - 21 juni 2012 19:29

Idag är det ingen vanlig dag - nej, det är Sofias födelsedag ! Hurra hurra hurraa !

Grattis sofia, hela 15 år   

Kommer ihåg första gången vi sågs, jag var nog 6-7 år.. Älskar dej sofia !

min sötis är sååå fin <3

   

Av Rebecca Marakatt - 15 juni 2012 14:55

Saknar er som faaan gummisar..<3 Älskar er med :)

Av Rebecca Marakatt - 12 juni 2012 14:30

Har försökt att ladda upp bilderna från studenten, men det funkar inte. men så fort dom laddas upp i datorn så kommer dom :)

ja, inatt så sovde jag, Bella, josse, matis, karro, Ella och stina i tält. 

Vi grillade, chillade, och pillade..

Idag så kom min kusin och syrran. 

Imorrn så ska jag , sebastian och Bella (min kusin, oh, jag gör en parantes, gud vad coolt, har aldrig gjort det i mina inlägg förr. Detta blev en nyhet för mig. Gud vad lång den blev, nu slutar jag. hejdå parantes.) till Cirkus, kommer väll bilder därifrån oxå.

         

titta vad hotter than fire jag är



 

Av Rebecca Marakatt - 11 juni 2012 12:03

Nu har jag fått sommarloov, och ikväll blire att fara till parken med sötisar och grilla osv. 

 

Av Rebecca Marakatt - 6 juni 2012 22:15

kommer fler bilder sen, bra..!

               


 Imorrn blir det att fara till Kiruna och se syrran ta studenten ;)

  kommer bilder från de å :)





























































Av Rebecca Marakatt - 6 juni 2012 22:09

         

Min dag idag, tagit egopiiix och ätit rabarber ;)



Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

statistik

¨

                        

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards