beccut

Alla inlägg den 26 maj 2012

'

Av Rebecca Marakatt - 26 maj 2012 18:14



Oh,you can hear me cry
See my dreams all die
From where you're standing
On your own.
It's so quiet here
And I feel so cold
This house no longer
Feels like home.

Oh,when you told me you'd leave
I felt like I couldn't breath
My aching body fell to the floor
Then I called you at home
You said that you weren't alone
I should've known better
Now it hurts much more.

You caused my heart to bleed and
You still owe me a reason
I can't figure out why...
Why I'm alone and freezing
While you're in the bed that she's in
I'm just left alone to cry.

You caused my heart to bleed and
You still owe me a reason
I can't figure out why...
You caused my heart to bleed and
You still owe me a reason
I can't figure out why...

Oh,you can hear me cry
See my dreams all die
From where you're standing
On your own.
It's so quiet here
And I feel so cold
This house no longer
Feels lïke home.


-

Av Rebecca Marakatt - 26 maj 2012 18:07

 

Av Rebecca Marakatt - 26 maj 2012 17:40

'
bilder från Ellas blogg, hoppas det går bra. Dom var ju så fina ;)
ja, från fredag till lördag så var jag med josse, ella, karro och Bella
Vi sov i tält, TÄLT PREMIÄÄÄR ! 
Vi tänkte ju doppa oss, men det blev inte så vi ska göra det om ngr helger. 
Nästa helg så ska vi till Luleå, samma gääng, tror att dom sa så till mig iaf :D
Fredag så stoppade jag upp studsmattan.. ALONE ! Jävla starka GUINNA hära
Så jag kom lite efter, men när jag for till lekplatsen vid ella, (där vi tälta) så vare mkt svull osv..
När vi tälta så pratade vi om saker, och vi somnade vid halv 4 ;D 
När vi vaknade så var tältet en ung, och vi var kakorna som brändes ;D
sen vaknade vi vid 10, så kl 12 så for karro, josse och bella hem. 
då redigerade jag och ella dom 4 första fyra bilderna. 
sen for vi och köpte Bj's och jordgubbar.. NAM ! 
Jordgubbarna tog slut dirr.. Och 
vi skulle ju göra så dära proffsigt, så vi smälte choklad i mikron..
Ja, det slutade med att alla fönster öppnade,
och ella med DAMSUGARN? och sög in all rök...
  PROOOOOOOOOOWS! 
aah, min helg det.
nu ska jag hoppa studsmatta och sola.
   
Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

statistik

¨

                        

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards