beccut

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Rebecca Marakatt - 3 juni 2012 16:07

 

klassen, 

bild från sötis ellas blogg, titta in där oxåå ;)

www.sunnyellas.blogg.se <3

Lisa och Ullis , bild från sötis ellas blogg, titta in där oxåå ;)

www.sunnyellas.blogg.se <3



sorry, har inte bloggat i helgen, men det är för att jag är sjuk. har varit säng

liggandes i 2 dagar nu. Har inte orkar göra ngt så ja...

fredag så var vi på bjummis (stavning ? ) första doppet :)

det är typ då jag kände att det var fel i kroppen, låter fel men ja.

och sen på kvällen ringde stina och frågade om jag ville sova i tält med hon och pop.

ja, då sovde jag där och blev ännu sjukare.. ååh.. 

Vi for raggen med stinas coola mamma och köpte godis, och så for vi förbi SportCity, 

som det har brunnit i... :/ och då var det två brandmän där och jag började vinka åt dom

och då började dom andra oxå vinka.. och dom vinkade ju tillbaka så klart :D

Känner mig stolt! 

Idag kommer mamma hem från Afrika.. chingtjong.. 

kommer lägga upp bilder sen från afrika, för mamma har ju tagit min kamera med sig -.-'

om hon har tagit bra bilder så lägger jag upp bilder.. 


INGEN SKOLA FÖR MIG IMORRN.

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

statistik

¨

                        

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards