beccut

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Rebecca Marakatt - 6 juni 2012 22:15

kommer fler bilder sen, bra..!

               


 Imorrn blir det att fara till Kiruna och se syrran ta studenten ;)

  kommer bilder från de å :)





























































Av Rebecca Marakatt - 6 juni 2012 22:09

         

Min dag idag, tagit egopiiix och ätit rabarber ;)



Av Rebecca Marakatt - 6 juni 2012 14:30

gud, har jag sakt hur mkt jag älskar er babes?Ni ska veta att ni betyder så mkt, skulle inte kunna klara mig utan er en enda sekund i mitt liv,nu blir det ju att splittras inför

manhem och det gör mig jätte ledsen..Vi får absolut inte tappa kontakten bara för att vi byter skola, snälla.Det kanske inte märks att jag älskar er, men ni ska veta att ni är värkligen älskad... Kommer alltid älska er, i vårrt och torrt. Vad som än händer och sker. Vad skulle jag göra utan er? När jag började Näsbyn och träffade er, då fall allt på plats. Vi kanske inte har varit med varandra så mkt, men på skolan har vi ju varit med varandra..Älskar er gummor

Ellas bild



Josse, bella, ella, matiiis, karro, stina <3











Av Rebecca Marakatt - 6 juni 2012 13:36

hejhej, har ju ändrat lite  på bloggen.. Blev inte såå nöjd, men det får vara så nu, ett ta iaf.. ska kolla lite insperation först :) ! lite nöjd blev jag väll.. men jajja.. 


sötisen :D  

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

statistik

¨

                        

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards